
Ulstein vann pris for nyskapande design
På messa Electric & Hybrid Marine Expo i Amsterdam fekk «ULSTEIN THOR» prisen Concept Vessel Design of the Year.
«ULSTEIN THOR» er eit skipsdesign av eit 149 meter langt fartøy. Det som gjer det designet så unikt er at det vil nytta Thorium i ein saltsmeltereaktor (MSR) for å generera store mengder rein og sikker elektrisitet.
Det gjer at fartøyet kan fungera som ein mobil kraft- og ladestasjon.
Juryen av prisen i Amsterdam var fagjournalistar og konsulentar. Prisen vert delt ut til konsept som set fokus på framsteg og utvikling i den maritime industrien.
Sjefsdesignar Øyvind Gjerde Kamsvåg tok i mot prisen, og er lite anna enn nøgd.
- Me er takksame for å bli annarkjent med denne prisen. Våre verdiar er å innovera, engasjera og fremja. Denne prisen syner at me lever opp til desse verdiane og syner viktigheita av å tenkja langsiktige løysingar.
På LinkedIN peikar dei på at det er mogleg å redusera miljøfotavtrykket i dagens marine operasjonar, og dei trur «ULSTEIN THOR» er ein måte å angripa nullutsleppsoperasjonar på ein heilt ny måte.
Årets miljøprestasjon
Men er det ikkje berre Ulstein som kom heim att med pris. Norled tok med seg prisen for årets miljøprestasjon innanfor kategorien fartøydesign på same messe, for MF «Hydra»
Designsjef for elektrifisering og automatisering i Norled, Arnstein Andreassen tok i mot prisen saman med representantar frå SEAM og Ballard Power Systems.
Norled skriv på sine medier at juryen understreka kraften av godt samarbeid mellom fleire aktørar, som har gjort det mogleg å få til pionerprosjektet «Hydra».
Les også:
-
– Ganske store aktører har meldt sin interesse
Ulsteins nye design reduserer kostnader og miljøavtrykk i havvindindustrien.
-
Dette blir det største X-BOW-skipet til no
Japanske Penta-Ocean Construction har gitt Ulstein Design & Solutions B.V., Rotterdam, oppdraget med å designe sitt nye tungløftsfartøy for installasjon av havvindfundament.
-
Sikra rekordstor ettermarknadskontrakt
Ulstein Design & Solutions AS har signert sin største ettermarknadskontrakt til no for kabelleggingsfartøyet «Orient Adventurer». Kontrakten med Dong Fang Offshore (DFO) omfattar både design og engineering, med bidrag frå fleire av selskapa i Ulstein.
-
Utrustingsarbeidet i gong for CSOV-skip til BS Offshore
Skroget til det første TWIN X-STERN havvindserviceskipet av typen Commissioning Service Operation Vessel (CSOV) til BS Offshore kom til Ulstein Verft den 18. desember 2024. Dette markerer oppstarten av utrustingsarbeidet for byggnummer 320 ved Ulstein Verft.
-
Store innsparinger med Ulstein-løsning
«Olympic Boreas» ble beskrevet som «firehjulsdrift på sjøen» da skipet vant prisen for Årets Maritime Innovasjon tidligere i år. Nå har rederiet hatt levering av «Olympic Notos» fra Ulstein verft.