Leiarskifte ved Myklebust Verft
Kristin Hide har sagt opp stillinga som dagleg leiar ved Myklebust Verft.
Styret takker for innsatsen og spesielt arbeidet med å inngå nye viktige kontraktar, heiter det i ei pressmelding.
Leiv Sindre Muren tek over som permanent dagleg leiar frå og med i dag.
- Leiv Sindre Muren har vore hjå Myklebust Verft i snart 10 år, og kjenner organisasjonen godt. Han har lang erfaring som CFO, og styret er trygge på at han vil ta Myklebust videre på en god måte, seier styreleiar Per-Christian Kroepelien Lillebø.
Hide blei tilsett som dagleg leiar i april 2023 og tiltrådte i august. Ho kom då frå stillinga som Site Manager for Brunvoll Volda.
I tillegg til ei mastergrad i teknologiledelse, samt sitt virke i Brunvoll Volda, har Kristin lang leiarerfaring bak seg. Inkludert er 15 års «fartstid» frå ABB avdeling Ulsteinvik, der ho seinast var tilsett som Head of Project Management.
Les også:
-
Kjempekontrakt til REM Offshore og Myklebust
I lengre tid har Rem Offshore og subseaselskapet DeepOcean samarbeidet for å vinne en åtteårig IMR-kontrakt med Equinor. Nå er avtalen i boks.
-
– Prosjektet går som planlagt
I september var kjølstrekk på agendaen hos Myklebust Verft og deres samarbeidspartner i Vietnam. – Det er viktig for å bekrefte at prosjektet går som planlagt, sier Leiv Sindre Muren, CEO i Myklebust Verft.
-
Ny brønnbåt klar for oppdrag i sommer
Frøy får i løpet av noen uker på plass sin nye brønnbåt «Veidnes». Fartøyet er bygget i Tyrkia og skal ferdigstilles ved Myklebust Verft de neste ukene.
-
Milliard-nedgang for verftet
Myklebust Verft endte 2023 med en ordrebok på totalt 52 prosjekter og en omsetning på 420 millioner kroner.
-
Ny CFO: – Et naturlig steg videre i karrieren
I mai i år tok Levi Knotten Bø (34) over som CFO ved Myklebust Verft, etter flere år i MMC First Process.
-
Brunvoll med ny kontrakter
Leverandøren fyller opp ordreboken.
-
Skal bygge verdens største hydrogenferjer
Myklebust Verft har fått oppdraget med å bygge to hydrogenferjer for Torghatten Nord. Ferjene får en kapasitet på å frakte inntil 120 biler, og blir ifølge Torghatten Nord verdens største hydrogenskip.
-
Skipsteknisk designer fartøy med grønn energi for REM Offshore
Skipsteknisk er valgt til å designe det nye Energy Subsea Construction Vessel (ESCV) for REM Offshore i Fosnavåg.
-
Lysere utsikter etter krevende år for Havila og Hurtigruten
Da «Maud» fikk blackout og skader under uværet i Nordsjøen 22. desember, var det en av mange prøvelser de siste år for både Hurtigruten Group og Havila Kystruten.
-
Myklebust skal bygge nytt for Rem Offshore
Rem Offshore og Myklebust Verft har signert kontrakt på bygging av et Energy Subsea Construction Vessel (ESCV) med 250 tonn kran.