Har fått typegodkjenninga over eit halvår før dei må
Typegodkjenninga gjeld for deira cybersikkerheitsnotasjon på kontroll- og overvakningssystemet til Orca Energy Storage System (ESS)
Dette betyr at Corvus Energy sitt kontroll- og overvakingssystem, saman med datainnsamling gjennom Lighthouse, har fyllt alle krav til sikkerheit, kvalitet og ytelse knytta til cybersikkerheit, skriv dei i ei pressemelding.
Desse krava er skissert av DNV sine regler for klassifisering, og er innanfor kravspesifikasjonen E27, (Ships Pt. 6 kap. 5, avsnitt 21 Cybersikkerhet, på linje med IACS UR E27.)
Corvus Energy har oppnådd denne milepålen i god tid før fristen som er sett av i International Association of Classification Societies (IACS) for å gjera cybersikkerheits krav obligatorske for nybygg som vert bygd etter 1. juli 2024.
E27 handlar i korte trekk om cybersikkerheiten rundt systema og utstyret om bord i skipet. Det er eit krav alle leverandørar må forholda seg.
I pressemeldinga frå Coruvs Energy skriv dei at dette demonstrere deira forpliktingar til å sikra den ytterste sikkerheit og beskyttelse for deira energilagringssystem og dataene dei handterar.
Endra tilnærming
Dei siste åra har Coruvs endra si tilnærming til overvaking og dataanalyse, skriv dei i pressemeldinga. Innsamling av data frå hundrevis av systeminstallasjonar og etablering av Coruvs Vessel Information Portal har betra selskapet si evne til å overvaka og analysera systemytelsar.
Dette gjer det mogelg med fjernovervaking, noko som kan spara tid og kostnader for reiar, hevdar dei.
Senior Vice President for Regulatory Affairs i Corvus Energy, Kolbjørn Berge, understrekar betydningen av å oppnå DNVs Typegodkjenning for Cyber Security.
- Datainnsamling og maskinlæring er nøkkelen til å få djuptgåande driftskunnskap og sanntidsdiagnostikk av batterisystemet. Konstant overvakning gjer oss i stand til å sjå at systemet brukast rett, og det aukar sikkerheita betydleg ettersom me kan oppdaga unormale verdiar på eit tidleg stadium og ta grep før dei vert kritiske.
Les også:
-
Dette kan true skipsfarten i 2025
Flere piratangrep, økte cyber-trusler og krig er noe av det ekspertene ser for seg blir utfordringer for den maritime næringen i 2025.
-
RS «Det Norske Veritas» er snart tilbake i beredskap
Redningsskøyta RS 125 «Det Norske Veritas» er i mai tilbake i drift, etter ulykken utenfor Stamsund i januar i fjor.
-
Maritim sektor har betydelig større aksept for cyberrisiko enn andre sektorer
Ifølge en ny rapport fra DNV mener seks av ti maritime eksperter at bransjen bør akseptere økt cyberrisiko fra digitalisering for å fremme innovasjon og nye teknologier. Den maritime sektorens villighet til å håndtere nye risikoer knyttet til digital transformasjon, er betydelig høyere enn i andre viktige sektorer som energi, industri og helse.
-
Fikk typegodkjenning for revolusjonerende brenselcelle
Hamburg: Corvus Energy mottok onsdag typegodkjennelse på deres Pelican hydrogen brenselcelle fra DNV. Dette er den første i sitt slag som får typegodkjennelse.
-
Avkarboniseringen avtar i maritim sektor
93 prosent av alle fartøy i verdensflåten, seiler fortsatt på konvensjonelt drivstoff, mens halvparten av nybyggene som kommer de neste årene bygges med dual fuel. Dette blir dyrt, og overføres til slutt til forbruker.