
Matrosen tok hand om brannsløkkinga: - Reagerte sporenstreks
I midten av oktober oppstod det ein brann på ferja MF Kragerø.
Ferja var på veg frå Jomfruland til Kragerø. Då dei nærma seg kaien kom det røyk opp frå motorrommet på ein bil.
Det var ein Citroën veteran-varebil som hadde ein elektrisk feil, fortel driftsleiar i Kragerø Fjordbåtselskap, Pål Larsen.
Matrosen fekk sløkt brannen med eit brannslukkerapparat.
- Skipperen fortalte at matrosen reagerte sporenstreks. Det var ingen dramatikk knytt til hendinga. Hadde det vore ein el-bil hadde det nok vore noko anna.
- Er dette noko som skjer ofte?
- Nei, me har ikkje hatt det i seinare tid.
Ingen vart skadd under hendinga, heller ikkje ferja.
Bilen vart dytta på land ved Kragerø ferjekai. Kva skade bilen fekk står det lite om i rapporten frå Sjøfartsdirektoratet, men den vart henta av redningsselskapet Viking.
Les også:
-
Hydraulikklekkasje førte til brann i gravemaskin
Da gravemaskinføreren om bord i «Hagland Carrier» i januar forsøkte å løfte mer enn én stein sprang hydraulikkslangen lekk, og det oppstod en mindre brann. Brannen ble imidlertid slukket raskt.
-
– Det er ikke alt vi er helt enig om i rapporten
Vår arbeidsbåt MS «Maya» gikk dessverre tapt 15. februar i fjor under utførelse av et slepeoppdrag.
-
Brukte uegnet utstyr før forlis
Torsdag den 15. februar 2024 forliste arbeidskatamaranen «Maya» vest av Karmøy etter flere sammenstøt med eget rørslep. I en rapport fra Statens Havarikommisjon kommer det frem at det under slepeoperasjonen ble benyttet utstyr som ikke var egnet for denne typen operasjoner.
-
Økning i ulykker med næringsfartøy i 2024
Sjøfartsdirektoratet rapporterer 1154 hendelser, inkludert fem dødsfall.
-
Falt bevisstløs i sjøen etter ulykke på arbeidsfartøy
En ansatt ved Nova Sea Aquaservice havnet i sjøen og mistet bevisstheten etter en arbeidsulykke om bord på selskapets fartøy «Nova Pioner».