Morten Lyssand og Per Haukedal (t.h.) ser frem til å introdusere den nye magasintittelen i markedet. – Vi foretar en gledelig oppgradering av produktet som vil komme alle våre annonsører til gode, sier Haukedal.

NMI skifter navn til SHIPBUILDING NORWAY

I januar hvert år utgir Skipsrevyen en engelskspråklig og komplett oversikt over skip levert fra norske verft i året som gikk, med gode bilder og tilhørende beskrivelser av skipene. Magasinet har hittil hatt navnet Norwegian Marine Industries, eller bedre kjent som NMI.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er tre år eller eldre.

I tillegg til oversikten over alle leveringene inneholder magasinet også innledende artikler med analyser av verftsindustrien, både betraktninger om året som gikk og utsiktene fremover. I hver utgave gir også landets næringsminister uttrykk for myndighetenes syn på verftsindustriens utvikling.

Tidsskriftets profil skal nå skjerpes, hvor det skal følge næringens stadig sterkere internasjonale fokus. I den forbindelse skifter magasinet navn til SHIPBUILDING NORWAY fra og med utgaven som kommer ut i januar 2013.

For både verfts- og leverandørindustrien har det gjennom årene blitt svært populært å markedsføre seg i denne enestående utgivelsen. Vår mangeårige salgssjef Per Haukedal er sammen med Key Account Manager Morten Lyssand fortsatt våre kontaktpersoner inn mot annonsedelen av bladet.